Regulamin

Regulamin sklepu internetowego opakowaniagastro.pl

Sklep internetowy, działający pod adresem www. opakowaniagastro.pl, prowadzony jest
przez firmę PAMA PAK BIS Bartosz Białek ul. Kolejowa 6, 72-510 Wolin Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www opakowaniagastro.pl, za pośrednictwem serwisów aukcyjnych (Allegro) telefonicznie lub e-mailem.

Zamówienia poprzez stronę www. opakowaniagastro.pl mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w sklepie www. opakowaniagastro.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim oraz klienci nie posiadający konta klienta w
sklepie www. opakowaniagastro.pl.

Obsługa zamówienia płatnych przy odbiorze rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez kupującego, po przez kliknięcie w specjalny link, który zostaje wysłany na adres e-mail Klienta w chwili złożenia zamówienia lub po telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta faktu złożenia zamówienia. Zamówienie, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 3 dni od dnia ich złożenia nie będą realizowane. Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe. Zamówienia płatne z góry,
które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane).

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do 2 dni po złożeniu zamówienia.

Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie 782 396 850 lub e-mailem pod adresem opakowaniagastro@gmail.com. Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko i wyłącznie w przypadku odbioru osobistego lub do momentu zdania przesyłki kurierowi
lub kierowcy. Po tym terminie anulowanie zamówienia nie jest możliwe.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie: xxx

 

Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie: Koszt dostawy

 

Zwrot bez podania przyczyny:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient, ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy
kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie.

Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany i jest oryginalnie opakowany.

Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym Formularzem zwrotu.

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi.

Możliwość odstąpienia od umowy kupna (zwrot bez podania przyczyny) dotyczy wyłącznie produktów zakupionych przez konsumentów (zam. detaliczne). W przypadku zakupów dokonanych przez przedsiębiorców przepisy dotyczące zwrotu towaru bez podania przyczyny nie mają zastosowania.

 

Reklamacje:

1.Odbiorca jest zobowiązany natychmiast po otrzymaniu towaru sprawdzić jego jakość
w obecności kuriera.
2. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę, wadliwości dostarczonego przez Dostawcę towaru, Odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie drogą telefoniczną powiadomić o tym Dostawcę, a następnie sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera w formie pisemnej i dostarczyć go mailem do Dostawcy.
3. Podstawą reklamacji dotyczącej jakości dostarczonych do Odbiorcy towarów, mogą być tylko te towary, które pozostaną postawione do dyspozycji Dostawcy i nie noszą znamion uszkodzeń mechanicznych.
4. Ustala się od dnia wydania 14 dniowy termin realizacji reklamacji jakościowych i ilościowych na zakupiony towar.
5. Sprzedający przyjmuje reklamacje na sprzedane produkty wyłącznie od klientów posiadających dowód zakupu od firmy PAMA PAK BIS Bartosz Białek
6. Terminy zgłoszenia reklamacji:
Dla rozbieżności ilościowych – w dniu otrzymania dostawy Dla wad transportowych – w dniu otrzymania dostawy ( w momencie rozładunku, w obecności kierowcy sporządzany jest protokół rozbieżności podpisywany przez kierowcę i odbiorcę)
7. Tryb postępowania dla uszkodzeń

 

Transportowych:

 

Nabywca w przypadku stwierdzenia uszkodzeń transportowych sporządza Protokół Reklamacyjny (w dniu otrzymania dostawy). Protokół ten podpisany przez kierowcę oraz przyjmującego towar powinien być niezwłocznie wysłany przez Nabywcę do PAMA PAK BIS Bartosz Białek e-mail opakowaniagastro@gmail.com. Uszkodzenia transportowe muszą być zgłaszane przez Nabywcę w momencie rozładunku w postaci Protokołu Reklamacyjnego. Reklamacje nie spełniające powyższych wymagań nie będą uznawane.

Uszkodzenia transportowe oraz braki ilościowe powstałe w transporcie środkiem własnym Nabywcy nie podlegają reklamacji.

8. Uszkodzone produkty które wymieniono stają się własnością firmy PAMA PAK BIS
9. Warunkiem uwzględnienia reklamacji jest dostarczenie wadliwych produktów do siedziby sprzedającego jeżeli wada nie jest wynikiem uszkodzenia kurierskiego
10. Założenie indywidualnego Konta Klienckiego w sklepie opakowaniagastro.pl lub złożenie zamówienia jednorazowego oznacza akceptację Polityki Prywatności sklepu opakowaniagastro.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
zgodnie z tą w/w polityka. Sklep opakowaniagastro.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, podane podczas rejestracji i do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dni 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.